شما اینجا هستید
اجتماعی » پیوند ایرانیان در موقعیت خوزستان!

چهارمین سالی است که در افق مطبوعات استان هفته نامه وزین پیوند ایرانیان منتشر می شود.
هفته نامه پیوند ایرانیان یکی از هفته نامه های بسیار خوب و قوی است که خصوصیت برجسته این رسانه تولیدی بودن محتوای آن است.
می‌دانیم که چاپ و صنعت چاپ و به خصوص رسانه های چاپی، در فضایی در حال کار کردن هستند که بسیار کار سخت و دشوار است اما خوشبختانه این ظرفیت توانسته کمافسابق روی پا بایستد .
مدیر مسئول محترم هفته نامه پیوند ایرانیان شهرام گراوندی انشاالله که هرچه زودتر این هفته نامه را هم به ظرفیت روزنامه های استان اضافه کند و انشاالله جشن چهل سالگی این رسانه را دور هم برگزار کنیم.
روزی برای کاری خدمت شهرام گراوندی عزیز به خانه اش مراجعه کردم و با دعوت و اصرار شهرام داخل رفتم. کنارش قرار گرفتم و خاطره جالبی پیش آمد که دوست دارم با شما عزیزان هم در میان بگذارم.
وارد خانه کوچک و ساده اش که شدم روی مبل کنارش نشستم. مبل تک نفره ای روبرو وجود داشت که خودش روی آن نشسته بود و چهارپایه چوبی کوچکی روبرویش وجود داشت که روی آن یک سطح شیبدار بود و روی آن هم لب تابی که آنلاین و آماده ی کار .
شهرام با جدیت زیاد فضای مجازی را رصد می کرد. بسیار با دقت و هوشمند همه ی تحولات را پرصد و یگیری می‌کرد.
لبخندی زدم بو هش گفتم از همین جاست که استان را رصد می کنی و فکر کنم اگر برق خونه ت قطع بشه یک ساعتی، فضای مجازی از دستت راحت خواهد شد…
شهرام از تیپ روزنامه‌نگارانی است که حرفش را صریح و صادقانه مطرح می کند ؛دنبال اصلاح امور است بر اساس وظایفش ؛گاهی ممکن است لحنش تند شود، اما وقتی همراه با چاشنی لبخند آرام و دلنشینش همراه می شود، متوجه می شوید صادقانه دارد می گوید.
تبریک مجدد به شهرام گراوندی عزیز و تیم حرفه‌ای که با ایشان کار می کند.
آغاز سال چهارم انتشار پیوند ایرانیان را به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان به ایشان تبریک گفته و امیدوارم در کلیه مراحل زندگی موفق و موید و پیروز باشد. انشالله ترتیبی اتخاذ شود که هفته نامه های ما که انصافاً بی‌ادعا دارند کار می کنند، یک مقدار مشکلات و مسائل مالی شان کم‌ شود.
در خانه مطبوعات با کمال میل در خدمت تمامی اصحاب رسانه استان خوزستان هستیم. باوجود اینکه بارها به تیم پیوند ایرانیان گفته ایم برای تکمیل پرونده های خود به سامانه خانه مطبوعات مراجعه کنند، ولی این موضوع را پشت گوش می اندازند. امیدواریم این عزیزان که از بهترین های عرصه ی روزنامه نگاری هستند، نسبت به این امر توجه لازم را عنایت بفرمایند.

*مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز