شما اینجا هستید
اقتصادی » کرونا در ممانعت از توسعه شبکه ارتباطی همراه اول ناکام ماند

امروزه کشور فعالیت‌های مجدانه‌ای در جهت کنترل و شیوع کرونا ویروس را دارد، کارشناسان و متخصصان مخابرات استان همگام و همراه با تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عزم خود را با ایجاد بستری مناسب در جهت ارتقا سطح آگاهی جامعه جزم نموده و با همتی مضاعف و تلاش بی وقفه، سختی‌ها را پشت سر گذاشته و توانستند با توسعه و گسترش شبکه ارتباطی همراه اول در سطح استان با نصب و راه اندازی و ارتقای تکنولوژی ۱۷۷ سایت پر سرعت همراه اول را وارد مدار نمایند.

مخابرات منطقه خوزستان با تداوم توسعه ارتباطی بار دیگر ثابت کردند که هیچگونه عامل بازدارنده‌ای مانع توسعه و پیشبرد اهداف شرکت مخابرات نخواهد شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه، تقویت و گسترش روز افزون شبکه ارتباطات سیار و به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، جلب رضایت شهروندان و بهره مندی مشترکان از خدمات نوین و مطلوب، ۱۷۷ سایت پر سرعت شهری و جاده‌ای – روستایی در مناطق پر ترافیک با ارتقا تکنولوژی نصب و راه اندازی شد.

او افزود: در پروژه فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار با تلاش همه جانبه کارکنان مخابرات در استان و به ویژه کارشناسان و متخصصان حوزه معاونت سیار نصب و راه اندازی و ارتقای ۱۷۷ تکنولوژی بر روی سایت‌های پر ترافیک همراه اول بر اساس زمان بندی و در موعد مقرر انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فلاح زاده اظهار داشت: این سایت‌های پر سرعت شهری و جاده‌ای – روستایی در شهرستان‌های اهواز، شوش، هفت تپه، اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، ماهشهر، امیدیه، هفتگل، شوشتر، گتوند، باغملک، رامهرمز، رامشیر، کارون، باوی، ایذه، بهبهان، آغاجاری، اندیکا، سوسنگرد، هویزه، شادگان و آبادان با تکنولوژی‌های ۳G و ۴G و ۴.۵G نصب و راه اندازی و وارد مدار شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: مشترکان می‌توانند با حضور در دفاتر خدمات ارتباطی و با ارائه کارت شناسایی معتبر و با تعویض نمودن سیم کارت معمولی خود به U sim و استفاده از گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی و اتصال به شبکه پر سرعت می‌توانند از خدمات اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ بهره‌مند شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز