شما اینجا هستید
اجتماعی » برگزاری نخستین مانور مشترک HSE نفت و گاز مارون و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از برگزاری نخستین مانور مشترک این شرکت و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهدی خزائی با بیان اینکه این مانور سه شنبه ۲۵ آبان با حضور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت بحران در ایستگاه تقویت فشار گاز بنگستان کوپال برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این مانور بررسی و پایش آمادگی نیروهای عملیاتی، امدادی و آتش نشانی در مجموعه های صنعتی و شناسایی نقاط ضعف و قوت جهت آمادگی هرچه بیشتر در زمان وقوع حوادث است و خوشبختانه توانستیم اهداف موردنظرمان را در این مانور مشترک تحقق بخشیم.

وی افزود: در این مانور سناریوی نشت گاز H2S، انفجار و آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت که نیروهای اورژانس رسیدگی به افراد دچار گاز زدگی و تیم آتش نشانی شرکت، مهار آتش سوزی حاصل از انفجار را به کمک نیروهای عملیاتی واحد تمرین کردند و بر اساس استانداردها و پروتکل های موجود، می توان گفت که همه اهداف مانورمحقق شد.

خزایی در پایان ضمن تقدیر از بهداشت و درمان اهواز و کارکنان عملیات و حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یادآور شد: آمادگی مناسبی از نظر عملکرد نیروی انسانی، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی و خودروهای امدادی( آمبولانس) در سطح شرکت نفت و گاز مارون وجود دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز