شما اینجا هستید
خبرها » گرگها درکمین کسوت ورزش

مدتهاست حواشی معمول شده در فضای ورزش به سمت و سوی پیشکسوتان کشیده شده است وعده ای انگشت شمار تنگ نظر ویاوه گو با نفود به فضای کسوت ورزش وسو استفاده از صداقت وشاید هم مصلحت اندیشی بعضی آز پیشکسوتان، فضای رفاقت ودوستی را به بدبینی وتنش وگاهی حتی تسویه حسابی آلوده کرده ودر یاوه گویی مثلا اعتراضی که بیشتر به التماسی بود سخن از به تن کردن ردای کسوتداری ورزش ومالکیت نموده ومتا سفانه تعدادی شنونده وهمراه این یاوگویان بجای جلوگیری از این چنین باب شدن بی حرمتی در فضای کسوتداری، برمبنای مصلحت نان و آبی وجیبی کلی برای یاوه گویان احسنت ومرحبا فرموده وآن یاوه گویان دهان آلوده به پیاله ودست به منقاش منقلی پنداشتند حال که فضا باز و میدان وسیع است بهترین فرصت برای خوش رقصی است، اما قلم ورزش که از دهه پنجاه همیشه شاهد وافتخار همراهی وهمگامی اکثریت قهرمانان و پیشکسوتان ورزش استان را داشته وزیر وبم همه بودن ونبودن ها وحتی عیار واقعی خادمین و خائنین و مصلحت اندیشان وسو استفاده کنندگان فضای ورزش را می داندو دراین مدت تجربه ودر حافظه اش نگه داشته است، می خواهد از آنانکه این روزها دو باره از خرابه نشینی جغد مسلکی خود سرک کشیده وخود را سرقافله دار عمارت کسوتداری ورزش و دیده بان فوتبال معرفی می کنند وگستاخانه طلب ارث نداشته از ورزش رادارنند وسرنا ، زنی رآ از قسمت گشاد آن سرداده ، سوال شود؟ شما مدعیان امروز مالکیت کسوتداری ورزش که هنوز بوی ماهی شوریده وسکه درون قوطی قرص جوشان را به تن دارید؟!
برای همه شناخته شده بودید وحالا هم هستید؟!
انصافا برای حفظ مقام وکرامت و منزلت واقعی پیشکسوتان ورزش تاکنون چقدر از اعتبار و موقعیت ورزشی و کسوتی و شغلی اجتماعی خودتان هزینه کرده اید؟!
آیا عیار حمایت وخدمت ومعرفی کسوت ورزش فقط امتیاز گیری شخصی اقتصادی وحمل ونقل شله زرد ابکی واین جیزهایی که شما در دور همی های خودتان تعریف ودیکته وبعد فراموش می کنید ، است؟! براستی این همه در خفا تضعیف و تخریب و غیبت وتهمت و تقاضای مکرر حذف نام ها که به مراتب از شما محبوب تر وقابل اعتماد تر وکاربلد تر ومورد اعتماد هستند ودر حضور کرنش تا زانو وتظاهر به مرید بودن برای چیست؟
اقایان دنبال کدام تسویه حساب و عقده های درون نهفته خود هستید؟!
شما که همه حق السهم نقدی وغیر نقدی میلیونی خود را گرفته اید، دیگر چه طلبی از این ورزش وکسوتدارانش دارید؟!
اصلامگر شما برای کسوت ورزش چکار مثبتی صورت داده اید که این چنین با داس و دشنه وتیشه تیز کردن ، کسوت کشی ورفیق فروشی وبدبینی در فضای ورزش باب شده؟
واقعا شما دنبال کسب کدام مقام و جایگاه هستید که می پندارید دیگران تصاحب کرده اند، تا کی این چنین شتابان وخود خواهانه برای بودن و ماندن ،تاختن؟!
اقایان مطمن باشید هیچکس دنبال حضور در جایگاه ومنزلت فعلی شما نیست ؟!
و بقول ان ضرب المثل محلی:
هل امون ؛ کل ، سی خوتون!
اما قلم ورزش یک توصیه دارد:
پیشکسوتان واقعی و دلسوز خدمت به هم نوع خود ، باید خیلی مواظب گرگهای در کمین حمله به منزلت وشان کسوت ورزش باشندواجازه نزدیک شدن این گرگهای تشنه مقام وگرسنه برای پاره پاره کردن حرمت ها را ندهند، قلم ورزش شنیده ها وگفته های لازم رآ نگارش کرد، قبول یا وتو کردن رآ به قضاوت خواننده واگذار می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز