شما اینجا هستید
خبرها » انتخاب روابط عمومی فولاد خوزستان بعنوان واحد برتر پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی

 در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی رقم خورد:
🔸 انتخاب روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به عنوان واحد برتر کشور دومین روز از پانزدهمین دوره ی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور صبح سه شنبه ١۴ آبان در محل مرکز همایش های تلاش تهران برگزار شد و شرکت فولاد خوزستان در این رویداد بین المللی با کسب سه دستاورد بزرگ با عنوان “واحد روابط عمومی برتر کشور، غلامرضا فروغی نیا مدیر برتر کشور و مینا شینی مقدم کارشناس برتر کشور، برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود افزود.  

* ۱۴ آبان ۹۸
به گزارش خبرنگار ما، این مراسم با حضور گسترده ی نمایندگان روابط عمومی های سراسر کشور از ساعت ٩ صبح امروز و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
در ابتدای مراسم دکتر هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم گزارشی از  نقش روابط عمومی ها در کشور ارائه کرد.
وی در این فرصت بر لزوم استقلال روابط عمومی ها در سازمان ها تاکید کرد و اظهار داشت: پایش افکار عمومی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها است و جا دارد که مدیران این حوزه با تصمیم های مهم و با استقلال در تصمیم گیری در این رابطه فعالیت داشته و تعامل با جامعه را از طریق رسانه ها انجام دهند.
در ادامه دکتر سوتلانا استاوریوا رییس انجمن بین المللی روابط عمومی برای حاضران در سالن همایش های مجموعه تلاش به ایراد سخنرانی پرداخت. بخش بعدی این مراسم به معرفی کارشناسان برتر روابط عمومی های ایران تعلق داشت و در این بخش خانم مینا شینی مقدم کارشناس بخش رسانه فولاد خوزستان با دریافت لوح تقدیر از هیات داوران سمپوزیوم به عنوان یکی از ۴ منتخب کشوری این بخش شناخته شد.
   هیات داوران این رویداد همچنین برترین مدیران روابط عمومی را در سطح کشوری از میان سازمان ها و شرکت ها انتخاب کرد و در این بخش نیز خوشبختانه شرکت فولاد خوزستان با انتخاب غلامرضا فروغی نیا به عنوان مدیر برتر روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفت. 
بخش بعدی مراسم با ارائه مقاله به زبان انگلیسی از سوی دکتر زینب چنل، استاد دانشگاه استانبول ترکیه با موضوع جنگ رسانه ای در درون مرزها، انفعال یا آگاهی بخشی و وظیفه روابط عمومی ها همراه بود.
سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر مرضیه حاجی پور، دکتر علی فروز فر و ارائه مقاله از سوی خلیل الله سردار نیا و همچنین رونمایی از سه جلد کتاب پروفسور ساروخانی مولف دانشنامه جامع واژگان انگلیسی فارسی جهان و رونمایی از کتاب های جدید پروفسور باقر سالار خانی و قرائت بیانیه تهران از دیگر برنامه های این رویداد بین المللی بود.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، تقدیر از برترین واحدهای روابط عمومی کشور بخش پایانی این برنامه بود که در این بخش نیز روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان بعنوان واحد برتر کشور انتخاب شد.
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز