شما اینجا هستید
اقتصادی » اولین جلسه سال ۱۳۹۹ کمیته کنترل و پیشگیری کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان

اولین جلسه سال جاری کمیته کنترل و پیشگیری کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان در رابطه با بررسی اقدامات انجام شده، مصوبات جلسات قبل و برنامه ریزی برای روز های آینده در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

در این جلسه مهندس امیرغلامی مشاور ارشد مدیر عامل با تقدیر از تلاش های صورت‌ گرفته که موجب شد خانواده بزرگ اکسین از این ویروس دور بمانند، بر رعایت فاصله اجتماعی در محل کار و دفاتر مشترک تاکید کرد و از کمیته خواست اقدامات انجام شده تا رفع این بیماری با قوت ادامه یابد.

همچنین مهندس اهدایی رئیس کمیته بحران پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت، خوشبختانه در اجرای اقدامات وسیع صورت گرفته در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در این شرکت و رعایت تمامی موارد از سوی کارکنان، تا کنون هیچ گونه بیماری کرونا در این شرکت گزارش نشده و نداشته ایم.

وی افزود، ضد عفونی امکان شرکت، سرویس های حمل و نقل، توزیع اقلام بهداشتی، استقبال کارکنان از ثبت اطلاعات در سامانه سنجش اینترنتی شرکت، کنترل سلامت رانندگان و مراجعان و سنجش سلامت و غربالگری صبحگاهی از جمله عوامل در پیشگیری از ابتلا به این ویروس در فولاد اکسین خوزستان بوده است.

در پایان این جلسه تاکید شد کارکنان و واحدهایی که بدلیل وجود ارباب رجوع و تردد سهمیه ماسک و دستکش دارند، می بایست حتما از این وسایل استفاده کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز