شما اینجا هستید
اقتصادی » مجموعه رفاهی رانندگان حمل ورق و اسلب فولاد اکسین افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی، امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه در راستای صیانت از نیروی انسانی و فراهم آوردن محیطی سالم و استاندارد، مجموعه رفاهی رانندگان حمل ورق و اسلب فولاد اکسین در مساحتی معادل ۳۰۰ متر مربع با حضور مهندس ابراهیمی مدیر عامل و جمعی از مدیران این شرکت افتتاح شد.

مهندس قیطاسی مشاور فنی بازرگانی مدیر عامل در این باره تشریح کرد، این مجموعه شامل نمازخانه، بوفه، استراحتگاه، سرویس بهداشتی، حمام و اتاق کنترل کالا بوده که با همکاری واحدهای امور مهندسی، حراست، انبارها، خدمات و پرسنل زحمت کش اکسین صنعت یاران جنوب با حمایت های مدیر عامل محترم توسط شرکت اکسین صنعت یاران جنوب در بازه زمانی دو ماه راه اندازی شد در حالیکه در طرح اولیه قرارداد مدت زمان پنج ماهه برای این پروژه در نظر گرفته شده بود که به نوبه خود رکودری در انجام پروژهای اکسین تلقی می شود.

از آنجائیکه شرکت اکسین صنعت یاران جنوب متعلق به تعاونی کارکنان فولاد اکسین بوده، عواید حاصل از این پروژه جهت رونق خدمات بیشتر به پرسنل این شرکت می گردد، از سویی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت در این رابطه از کالاهای با کیفیت و مرغوب ایرانی استفاده شده است.

کاهش در مدت زمان انجام این پروژه مرهون همکاری سایر واحدها بخصوص مجموعه محترم حراست و حفاظت فیزیکی بوده که محیطی امن و آرام را برای انجام این عملیات فراهم نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

هفته نامه پیوند ایرانیان | ایران ، خوزستان ، اهواز